Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Κάπως έτσι ξεκίνησε η θεία να γράφει για τον ανιψιό...

Να κάνω μια διευκρίνηση για καλύτερη παρακολούθηση του κείμενου που ακολουθεί. Με τη Μάνια τότε, διαφωνούσαμε σε… όλα!!! Και λέω τότε γιατί τώρα έχουν περάσει και 2-3 χρόνια και μπορεί να έβαλε μυαλό, να ήρθε στο σωστό το δρόμο και να συμφωνεί μαζί μου. Αλλά τότε που ήτανε μικρή και δεν ήξερε, είχαμε διαφωνίες και συγκεκριμένα δύο ήταν οι πιο μεγάλες:

Διαφωνία πρώτη: η Μάνια είχε ξεκινήσει να γράφει ένα σήριαλ άρθρων για μια Μαρία (γιαυτό και δεν έγραφε για τον Αγγελο), κατά τη Μάνια όμορφη Μαρία, αλλά κατ’ εμέ άσχημη Μαρία. Έτσι κι αλλιώς καμιά Μαρία δεν μπορεί να συγκριθεί με τον Άγγελο, οπότε δίκιο έχω.

Διαφωνία δεύτερη: Ο Άγγελος ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ είναι φτυστός εγώ! Μόνο η Μάνια δεν συμφωνεί κι έχει πληρώσει και κόσμο για να υποστηρίζει το ίδιο με αυτήν. Αλλά φυσικά δεν κατάφερε να πετύχει το πονηρό σκοπό της και πώς να τα καταφέρει άλλωστε, αφού είναι ξεκάθαρο, ακόμα και με κλειστά μάτια μπορεί να το δει κανείς, ότι ο Άγγελος… μου μοιάζει! Μοιάζει στη θεία του, πάει και τελείωσε! Οπότε και πάλι δίκιο έχω!

Στις 8/8/2007 λοιπόν και ώρα Ελλάδος 11:52 έγραφα :
Είμαι στη δουλειά και σπάω το κεφάλι μου να γράψω τα νέα του Άγγελου! Βλέπεις αυτή η γλωσσοπλάστρα που τόσο καλά τα γράφει, μου το είπε καθαρά! «Δεν ξαναγράφω» λέει τα νέα του Αγγελου! Γιατί κυρία μου? Για την άσχημη Μαρία ξέρεις να γράφεις κάθε τόσο! Δεν έχεις δηλώσει κατ’ εξακολούθηση πως ο Άγγελος είναι το νο1 στη ζωή σου? Ε? Και μετά έρχονται, οι απανταχού άσχημες Μαρίες? Εδώ πληρώνονται όλα όμως!!!
Κι όπως σκέφτομαι τι να γράψω, (όταν δεν με διακόπτουν, σαν δεν ντρέπονται), θυμάμαι την πολυάννα γιατί μου έρχονται στο μυαλό, κάτι εκφράσεις όπως, «Ο Άγγελος μεγαλώνει», «ο Άγγελος πάει διακοπές», «ο Άγγελος περπατάει, τρέχει, σκαρφαλώνει» κλπ
Και όντως τα κάνει όλα αυτά!!! Κι επίσης σκαρφαλώνει, ανεβοκατεβαίνει τις σκάλες, ανεβαίνει στο κρεβάτι και κάνει βαρελάκια!
Έχει γίνει ολόκληρο παιδάκι τώρα και πλέον έχει αρχίσει να καταλαβαίνει τον κόσμο. Έτσι από πολύ μικρός πήρε μεγάλη πίκρα από την-όπως η ίδια διαλαλούσε-γυναίκα του, η οποία τον έχει ξεχάσει εντελώς, για να μην μιλήσουμε και για την άρνηση της να γράψει γι αυτόν! Συν το κερασάκι στην τούρτα, συκοφαντεί και επιτίθεται στην θεία του με απαράδεκτες εκφράσεις, επειδή τολμάει να της λέει την αλήθεια!
Αλλά δεν το έβαλε κάτω! Έμοιασε στη θεία του και δεν λιγοψυχεί στα δύσκολα! Κανόνισε και πήγε διακοπές! Μαύρισε κι έκαψε καρδιές με το μαγιό του και τα κουβαδάκια του! Κοινωνικότατος, δεν άφησε καμιά παραπονεμένη, που να μην της χάρισε το όμορφο χαμόγελο του! (που σημειωτέον το έχει πάρει από τη θεία του!)
Τώρα κάνει μια ανάπαυλα και αισιόδοξος (κι αυτό από τη θεία του το πήρε!) κανονίζει τις επόμενες διακοπές του, που δεν αργούν! Και που ξέρεις, πιο έμπειρος πια, μπορεί και να πιάσει και κουβεντούλα με καμιά δίμετρη ξανθιά!

Πάμε για άλλα Άγγελε!


Σχόλιο από az_9 10/8/2007 18:31
....."Και που ξέρεις, πιο έμπειρος πια, μπορεί και να πιάσει και κουβεντούλα με καμιά δίμετρη ξανθιά!".....κι αυτό από την θεία του το πήρε?

Ιφιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!




Σχόλιο από Μάνια 13-08-2007 11:23
Αααααααααααχ πόσο μικρές και πονηρές είστε.
Παρά τη λαϊκή ρήση, η ωριμότητα και η πονηράδα δεν πάνε μαζί. Το αντίθετο μάλιστα. ¨οσο πιο ώριμη η σχέση, τόσο πιο μεγάλη εμπιστοσύνη υπάρχει. Ετσι κι εγώ με τον Αγγελο έχουμε εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο και καμμιά θείτσα δε μπορεί να την κλωνίσει !


:-)

Η Μάνια λοιπόν δεν ξαναέγραψε για τον Άγγελο. Με μόνη ας πούμε εξαίρεση, το παρακάτω στις 28/8/2007 13:40, όταν δημοσίευσε αυτά που της είχα γράψει εγώ.
Aπό την ανταποκρίτριά μας Μαρίκα :

"Νέα και μάλιστα φρέσκα! Όχι, δεν είναι το ότι μου μοιάζει ο Άγγελος! Αυτό είναι παλιό νέο!
Το φρέσκο νέο είναι ότι λέει πλέον την πρώτη του λέξη, εκτός από τα μαμαμαμαμα και μπαμπαμπαμπα.
Ναι είναι γεγονός! Αυτή η λέξη λοιπόν είναι το "άκου!"
Περνάει το τρένο λέει "Άκου!", χτυπάει το κουδούνι, το τηλέφωνο, το ρολόι κάθε μια ώρα κι ο Άγγελος σε προτρέπει με το "Άκου" να ακούσεις βρε αδερφέ αυτούς τουs καταπληκτικούς ήχους, μην τυχόν και δεν τους προσέξεις! Αντε και στο "κοίτα"! Όταν δε πει "φάε", κερνάω σουβλάκια"


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου