Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

100% συμφωνούν ότι ο Άγγελος μοιάζει στη θεία του τη Μαρίκα!!!

Εδώ και λίγο καιρό έχω ξεκινήσει και αναδημοσιεύω εδώ, παλιότερα άρθρα που είχα γράψει (και όχι μόνο εγώ) σε ένα παλιό κλαμπ στο pathfinder σχετικά με τον ανιψιό μου.
Σαν χαζοθεία λοιπόν που ήμουν (και είμαι, απλά τότε ήμουν και μακριά και ήμουν 10 φορές περισσότερο χαζοθεία) έλεγα ότι ο ανιψιός μου, μου μοιάζει. Από το ότι έχει πάρει «το τούτο μου» μέχρι και το ότι είναι αισιόδοξος, όπως κι εγώ! Φυσικά έτρωγα το σχετικό δούλεμα. Κάποια στιγμή σκέφτηκα το εξής καταπληκτικό: να αναρτήσω μια ψηφοφορία για το ποιον μοιάζει ο Άγγελος! Και το έκανα. Το αποτέλεσμα αυτής φαίνεται στην παρακάτω φωτό.




Μετά λοιπόν την καθολική μου νίκη στη ψηφοφορία, δεν μπορούσα να μην ξεσπαθώσω (και λίγα έγραψα) στις 09-10-2007 και ώρα 11:02

«Μετά την δημοκρατική ψηφοφορία, νομίζω ότι τώρα πια κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ομοιότητα μου με τον Άγγελο!!!

100% το πλήθος συμφώνησε ότι ο Άγγελος μοιάζει στη θεία του τη Μαρίκα!!!

ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΚΑΤΙ ΠΑΛΙΟ-ΠΑΤΖΑΡΟ-ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ να λένε ότι δεν μοιάζουμε με τον Άγγελο. Τώρα έχω και τη φωνή του λαού μαζί μου! »



















Υ.Γ. Η λεπτομέρεια ότι στην ψηφοφορία ψήφισα μόνο εγώ, δεν νομίζω να έχει καμία σημασία. Άλλωστε η ψηφοφορία είχε αναρτηθεί τόσο καιρό στο site, όσοι ήθελαν ας ψηφίζανε!!!

Xi xi xi


.

1 σχόλιο:

  1. Χα, χα, χα!!!Τι μου θύμισες τώρα! Εμένα όμως μου το είχες πει κατόπιν εορτής και έτσι δεν ψήφισα για να σου χαλάσω το 100%! Τυχαίο? Δεν νομίζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή