Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Από την χθεσινή μου επίσκεψη στον ανιψιό...

Εχθές είχα πάει στο «μητρικό» (πως λέμε στο «πατρικό») μου σπίτι και φυσικά είδα τον ανιψιό. Έχει γίνει ολόκληρο παιδάκι. Δεν υπάρχουν πια χοροί και πανηγύρια όταν με δει, απλά σκάει ένα χαμόγελο και αν δεν πάω κατευθείαν να τον πειράξω, μετά από λίγο έρχεται αυτός και με τσιγκλάει για να τον πειράξω!!!
Ένα άλλο χαρακτηριστικό, που το έχω συναντήσει και σε άλλα παιδιά, είναι ότι γνωρίζει όλες τις μάρκες των αυτοκίνητων και βέβαια τα αυτοκίνητα που οδηγούν οι του στενού οικογενειακού κύκλου.
Εχθές είχα βρει και πάρκαρα, μετά από πολύ πολύ καιρό, μπροστά στο σπίτι της μάνας μου και με το που κατέβηκε από το σχολικό, πρόσεξε το αμάξι και ήξερε ότι «έχει έρθει η θεία»!
Το βραδάκι που του έδωσαν ένα υγρό που του πήρα για σαπουνόφουσκες, είχαμε δράματα, αφού του έπεσε και χύθηκε και έκλαιγε γοερά… Του είπε η μητέρα του, ότι θα φτιάξουν αύριο (σήμερα δηλαδή) μόνοι τους υγρό και θα το βάλουν μέσα κι έτσι μόνο κάπως ηρέμησε…

Και ψάχνοντας στο ιντερνετ στο γούγλε, βρήκα το παρακάτω. Ελπίζω να το δει και η αδερφή μου…:-)

http://www.parents.gr/events/a184


Σύμφωνα με αυτά δεν θα μπορέσουν να κάνουν σαπουνόφουσκες πριν περάσουν τουλάχιστον 4 ώρες από την ώρα που θα φτιάξουν το μίγμα και βέβαια αν έχουν γλυκερίνη ή γλυκόζη…. (σύμφωνα πάντα με το λινκ)

Γιατί στο παρακάτω λινκ, δεν λέει ότι πρέπει να μείνει το μίγμα για κάποιες ώρες.

http://annoulasmom.blogspot.com/2009/02/blog-post.html


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου