Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Ημερολόγιο καταστρώματος 2007-2008

09-11-2007 09:14

Μονη μου τα λέω μόνη μου τα ακούω, αλλα επειδή μ΄αρέσει να το ακούω

Χρόνια πολλα στο Άγγελούδι! Στον Αγγελίνο! Στον Άγγελο μου! Στον ανιψιό μου! (ο οποίος μου μοιάζει μην ξεχνιόμαστε!)

Εχθές ήταν αλλά σήμερα σκέφτηκα να γράφω στον εαυτό μου, αφού κανείς άλλος δεν μπαίνει πια εδώ μέσα!



ΚΟΥΙΖ!!! -- από χρήστη almiri : 13/5/2008 13:32


kalhspera, ti nea ?
pws leei o agelos th mhxanh ???
kouiz!!!> >

oses jeroun namhn apanthsoun... :p



Μετά από μερικούς μήνες κι αφού ο τόπος κατοικίας μου άλλαξε από Ηράκλειο Κρήτης σε Αθήνα...


01-10-2008 11:28


Λοιπόν μπήκα και διάβαζα παλιά μηνύματα και μου άρεσε γιατί έβλεπα πότε και τι έκανε ο Αγγελος και είπα να γράψω.

Μια και δεν έχει απαντήσει κανείς στο κουίζ, που έβαλε η Αλμυρή, πριν σχεδόν μισό χρόνο, θα απαντήσω εγώ.
Μουνί! Ακούει μια μηχανή που περνάει και κάνει θόρυβο και λέει "μουνί"! Ακόμα και μέχρι σήμερα συνεχίζει να τη λέει έτσι.
Αν του πεις εσύ κοίτα μια μηχανή, θα πει "μηανη", αλλά αν αναφέρει πρώτος την μηχανή, χωρίς να το έχει πει πριν κάποιος άλλος λέει "μουνί".
Είναι φοβερός και τώρα που τον βέπω σχεδόν καθημερινά, έχουμε μια πολύ ωραία σχέση! Με το που με βλέπει ή απλά και να ακούσει τη φωνή μου, αρχίζει και φωνάζει "θεία" συνέχεια κι εγώ άρχίζω και φωνάζω "ανιψιέ" κι έχουμε πολύ πλάκα, γιατί με το που συναντιόμαστε κι ενώ φωνάζουμε ακόμα, χοροπηδάμε, χορεύουμε, τρέχουμε, αγκαλιαζόμαστε και γελάμε πολύ!!!

Νομίζω ότι είναι το καλύτερο που μου συμβαίνει στη καθημερινότητα μου από τότε που επέστρεψα στα πάτρια εδάφη!




02-10-2008 11:29

Την Κυριακή τον ευχαριστήθηκα!!! Πήγα με το που ξύπνησα επάνω και αφού φάγαμε πρωινό, παίξαμε κυνηγητό για πολύ ώρα μέχρι που κουραστήκαμε κι οι δυο και γίναμε μουσκίδι στον ιδρώτα!!!
Μετά πρότεινα να πάμε βόλτα αλλά κανείς άλλος δεν ήθελε, οπότε θα πηγαίναμε οι δυο μας. Του λέω λοιπόν, πάω να βάλω παπούτσια κι έρχομαι να σε πάρω να πάμε βόλτα! Του το είπα 2-3 φορές για να το καταλάβει, γιατί μου έλεγε να μην φύγω και να πάμε βόλτα!!! Αφού φεύγω για να ετοιμαστώ, βάζει κάτι κλάματα και σταμάτησε μόνο όταν ξαναπήγα επάνω να τον πάρω!
Καταλήξαμε ότι λόγω του ότι δεν είχε κοιμηθεί καλά και κουράστηκε και με το κυνηγητό δεν επικοινωνούσε με το περιβάλλον πολύ καλά!!!
Το θέμα είναι ότι πήγαμε βόλτα και περάσαμε πολύ καλά!!! Το ευχαριστήθηκα!
Τη Δευτέρα πήγαμε μια επίσκεψη σε μια φίλη και μόνο τη φίλη δεν είδα, μια και έπαιζα συνέχεια με τον Άγγελο! Θα πάω μια άλλη μέρα χωρίς τον Άγγελο να την δω!
Από τότε δεν τον έχω ξαναδεί!! Τον ακούω το πρωί ή το βράδι από το φωταγωγό στην τουαλέτα!
Σήμερα μάλλον θα τον δω. Φαντάζομαι ότι θα πέσει χορός πάλι!




08-10-2008 14:05

Το καινούριο παιχνίδι! Όλα τα κατσαρολικά στη φόρα και φτιάχνουμε καφέ και σούπα. Του είπα να φτιάξει και τσάι, που κάνει καλό στο λαιμό, τώρα που είναι κρυωμένοι, αυτός και η μαμά του! Οπότε έκανε πως έφτιαξε το τσάι και το έβαλε στο ποτήρι (αν ήταν πράγματι τσάι ή οποιοδήποτε υγρό μέσα στο μπρίκι θα το είχαμε ρίξει όλο κάτω) και έφερε το ποτήρι στο λαιμό του!!!
Χαχαχα! Μάταια του εξηγούσα ότι στο στόμα βάζεις το ποτήρι και καταπίνοντας, περνάει από το λαιμό κι έτσι του κάνει καλό. Αυτός επέμενε να βάζει το ποτήρι στο λαιμό!!!



07-10-2008 16:09

Τελικά έκανα να τον δω 5 μέρες!
(Έλλειπα το Σ/Κ , είχα πάει Κρήτη-Ηράκλειο, πάρα πολύ ωραία πέρασα)
Εντωμεταξύ αρρώστησε, έπαθε βρογχίτιδα και παίρνει αντιβίωση!
Τον είδα εχθές, δεν έγινε πάρτι γιατί ήταν αργά, λίγο πριν πάει για ύπνο. Αλλά οι απαραίτητες φωνές «Θεία-ανιψιέ» ακουστήκαν. Φαινόταν λίγο αρρωστούλης, αλλά χαμογελαστός όπως πάντα!
«Σχολείο», όπως λέει τον παιδικό σταθμό που πηγαίνει -ναι ναι έχει και τσάντα!- δεν πάει. Όταν θα είναι καλύτερα θα τον ξαναστείλουν.
Του αρέσει να πηγαίνει «σχολείο». Πηγαίνει με το «κίτρινο λεωφορείο», το σχολικό. Τη δασκάλα τη λένε…χμ δεν θυμάμαι θα τον ξαναρωτήσω να μου πει J Μια μέρα έφαγε τούρτα, γιατί είχε γενέθλια ένα κοριτσάκι. Έμαθε το "φεγγαράκι μου λαμπρό" και κάτι λίγα από το «ήταν ένα μικρό καράβι»
Όταν του τραγουδάς, του αρέσει πάρα πολύ κι αν δε, είναι και τραγούδια που ξέρει ή έχει ακούσει, η χαρά του είναι ακόμα μεγαλύτερη! Τραγουδάει κι εκείνος! Με δικά του λόγια!!! Χαχαχα! Επίσης είναι μάλλον ροκάς. Τα σκυλάδικα δεν τα προτιμά! Αυτό το κατάλαβα γιατί δεν χορεύει με όλα τα τραγούδια! Έχει τα αγαπημένα του!!!
Σήμερα θα τον δω πάλι για λίγο.



10-10-2008 15:34

Προχθές παίξαμε "το κρύβω την κατσαρόλα"!
Ξεκίνησα εγώ με το να πάρω την κατσαρόλα που έπαιζε και να του την κρύψω! Που είναι η κατσαρόλα του λέω? Στην αρχή έκανε ότι έκλαιγε, καινούριο κόλπο είναι αυτό, μάλλον στον παιδικό το έμαθε. Μετά όμως του κίνησα την περιέργεια και πήγε και τη βρήκε. Του το έκανα 3-4 φορές ακόμα και γινόταν το ίδιο σκηνικό, έκανε πως κλαίει και μετά πήγαινε στο μέρος που την έκρυβα και την έβρισκε. Εγώ έμενα έκπληκτη που την βρήκε, αλλά αμέσως μετά θύμωνα και την ξανάπαιρνα για να την ξανακρύψω! Αυτός έσκαγε στα γέλια τώρα και με έπαιρνε από πίσω τρέχοντας και φωνάζοντας, όπως άλλωστε κι εγώ!
Όταν εγώ καθόμουνα και δεν έτρεχα να ξανακρύψω την κατσαρόλα, μου την έφερνε και μου την άφηνε μπροστά μου και μου έλεγε "έλα", "άντε" και με προέτρεπε τώρα εκείνος να του κρύψω την κατσαρόλα!!! Μιλάμε βέβαια για καταπληκτικές κρυψώνες, όπως πάνω στο κρεβάτι, ανάμεσα στα παιχνίδια, κάτω από το τραπέζι και γενικά μέρη που είναι δύσκολο να βρεις τη κατσαρόλα αν δεν ψάξεις!!! Έτυχε όμως πολλές φορές στην αρχή που ξεκινήσαμε το παιχνίδι, να είναι μπροστά του η κατσαρόλα και να μην την βλέπει!!! Χι χι χι!!!



14-10-2008 15:32

εκεί που λέγαμε ότι εντάξει συνήλθαμε είμαστε καλά, ήρθε ο εμετός και μας ξανααρρώστησε!
Είναι έτοιμος ωραίος και περιμένει το "κίτρινο αυτοκίνητο" να έρθει να τον πάρει να τον πάει "σχολείο"!
Πετάει λοιπόν 2 ρουκέτες καλές και τα κάνει όλα μια ομορφιά! Το σαλόνι της γιαγιάς, τη μάνα του, τα ρούχα του, παντού πήγε αυτός ο κύριος εμετός! Μπλιαχ!
Φυσικά δεν μπήκε στο κίτρινο αυτοκίνητο! Ακολούθησε μπουγάδα. Όλα! Το σαλόνι, η μαμά, τα ρούχα της μαμάς, ο Άγγελος και φυσικά τα ρούχα του Άγγελίνου, από μπουφάν μέχρι και παπούτσια-κάλτσες!!!
Από όσο μαθαίνω, έκανε υπνοθεραπεία και τώρα είναι καλύτερα, χωρίς να είναι και εντελώς καλά!
Νεότερο ανακοινωθέν...όποτε!
Περαστικά μας!



20-10-2008 17:40

Κόλλησα κι εγώ...κλαψ!
Και ακόμα χειρότερα, κόλλησα και το μωρό μου! Δυο φορές: κλαψ κλαψ!!!
Περαστικά μας!
Άντε να δούμε πότε θα συνέλθουμε!



21-10-2008 15:17

Το μωράκι μου είναι καλά σήμερα και με καλή διάθεση!
Φτου να μην το ματιάσω!
Ο Άγγελος, τον είδα εχθές πάλι μετά από μερικές μέρες, καλά είναι, πήγε και στο γιατρό για την εθιμοτυπική επίσκεψη. Ακόμα κάνει εισπνοές από το πορτοκαλί σωληνάριο, αλλά σε γενικές γραμμές είναι καλά!



22-12-2008 11:15

Μια ολόκληρη οικογένεια, μαμά, μπαμπάς, γιαγιάδες, θείες, όλοι άρρωστοι διαδοχικά ή και ταυτόχρονα εδώ και 3 μήνες!!! Και όλοι εξ αιτίας του μικρού εξολοθρευτή, το νέο όνομα του Άγγελου!!! Εκτός από υπέροχος, όμορφος, κούκλος, μπαγάσας, πασάς στα Γιάννενα, τώρα είναι και μικρός εξολοθρευτής!!!
Νονά του Άγγελου για το νέο του παρατσούκλι, η θεία του εξ’ αγχιστείας




.

1 σχόλιο:

  1. Πόσο μ'αρέσει που διαβάζω τι έκανε ή έλεγε το βλαστάρι μου πριν 2 1/2 χρόνια! Και ο τρόπος που τα γράφεις!

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή