Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Ο Άγγελος και τα παρατράγουδα της Μάνιας

Δεν θυμάμαι αν τα νέα δημοσιεύονταν άμεσα. Αλλά σίγουρα πάνω κάτω οι ημερομηνίες δεν πρέπει να ξεφεύγουν πολύ από το γεγονός που περιγράφεται. Υπολογίστε 2-3 μέρες απόκλιση…
Συνεχίζουμε λοιπόν τα σχόλια της Μάνιας (η Μάνια είπαμε, είναι φίλη μου, βλέπε και προηγούμενο ποστ, που έγραψε για τον Άγγελο «τον άντρα της ζωής της», όπως συνήθιζε να λέει, αλλά φευ, λόγια ήταν… :-) )

18/07/2007 13:32
«ΤΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΝΙ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ !

Είναι γεγονός. Μετά από το πρώτο βήμα (μικρό για κείνον, μεγάλο για την ανθρωπότητα) ακολούθησαν κι άλλα πολλά βηματάκια και πλέον το λαχταριστό μου ντολμαδάκι περπατάει !
Τρέμετε δρόμοι και πεζοδρόμια και στράτες και μονοπάτια ! Ερχεται ο Αγγελος να σας διαβεί !
Τώρα που περπατάει είναι ασταμάτητος, ανελέητος, παίρνει φόρα και δεν τον πιάνει κανείς. Θα γίνει ο νέος Κεντέρης, θα περνάει και θα νιώθουμε μόνο το άγγιγμα του ανέμου δίπλα μας.
ΑVE AGGELE ! »

Εδώ υπήρξαν και σχόλια!!! Το αναφέρω γιατί το βρήκα πολύ έξυπνο…χι χι χι
«Να προσέχει τα doping control lol Σιγά...που να αρχίσει να πηδάει κιόλας...Ναι ναι...και με τις δύο έννοιες »

Τάδε έφη η Ευη στις 19-07-2007 και ώρα 16:32

Στις 25/7/2007 και ώρα 14:02 έκανε την έκπληξη η προαναφερθείσα Μάνια,
(για τελευταία φορά που έγραψε για τον Άγγελο. Θα ησυχάσετε από τα γραπτά της Μάνιας τουλάχιστον, γιατί θα ακολουθήσουν κι άλλα που έγραψα εγώ με τα χεράκια μου)

«Κι εκεί που έπηζα στη δουλειά, ξαφνικά αλλάζει το γουόλπέιπερ και τι βλέπω μπροστά μου?
Ενα φρατζολάκι αφράτο αφράτο, που μόνο αν είσαι 40 χρόνια φούρναρης μπορείς να δημιουργήσεις.
κι αρχίζω να τραγουδάω την αξέχαστη επιτυχία του Μενιδιάτη

Ενα τεφαρίκι αμάν και νά το
όμορφο κι αφράτο
αμάν και νά το νά το

Για τον ζυμαρούλη μου με πολύ αγάπη »



.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου