Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων????

Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων????

Γλυκόπικρο χαμόγελο ή και γέλιο ανάλογα την ψυχολογική διάθεση.
Αυτό το χιούμορ άραγε το καταλαβαίνει ο κύριος Παπανδρέου, ο κύριος Σαμαράς ή ο κύριος Βοσκόπουλος? Τώρα πως μου ήρθε ο βοσκόπουλος? Ο κύριος Βοσκόπουλος χρώσταγε 5 εκατομμύρια και έληξε το ζήτημα πληρώνοντας 5 χιλιάδες. Ο θείος ενός ξαδέρφου, μιας φίλης μου, χρωστάει 800 χιλιάδες και του παίρνουνε το σπίτι. Φαίνεται ο κύριος Βοσκόπουλος δεν είχε σπίτι να του πάρουν!

Τελικά είναι πολλοί οι άστεγοι στην Ελλάδα…. Αν δεν υπήρχαν οι πιστωτικές και τα δάνεια, θα έβγαινε ο μήνας? Αν λοιπόν κινούμαστε με όσα χρήματα έχουμε στην τσέπη μας, ποιος θα είχε να πληρώσει ενοίκιο? Άρα οι περισσότεροι ενοικιαστές είναι άστεγοι.

Αν ο κύριος Παπανδρέου ήθελα πραγματικά να σώσει την χώρα, θα έλεγε «τα λεφτά μου τα δίνω για την Ελλάδα». Ή αν δεν έχει λεφτά ας δώσει το σπίτι του. Ή είναι άστεγος και ο κύριος Παπαντδρέου? Αν όλοι οι έχοντες και προνομιούχοι αυτής της χώρας έδιναν τα χρήματα τους, δεν θα σωνόταν η Ελλάδα? Άσε που αν έκανε μια τέτοια κίνηση ο κύριος Παπαντρέου, εγώ δεν θα ένοιωθα τόσο μ.λακ.ς όταν θα μου έλεγε ότι πρέπει να πληρώσω συνεχώς περισσότερους φόρους κι όχι μόνο.

Θα μου πεις γιατί να δώσει τα λεφτά του ο Παπανδρέου? Με την ίδια λογική γιατί να δώσω εγώ τα λεφτά μου για την Ελλάδα? Να το θέσω αλλιώς. Αν είμαστε μέλη μιας οικογένειας, η οποία χρωστάει ένα ποσό, δεν θα δίναμε χρήματα όλα τα μέλη της οικογένειας, για να πληρωθεί το χρέος? Αν το ποσό είναι μεγάλο, δεν θα δώσει αυτός που έχει τα περισσότερα χρήματα, ένα μεγαλύτερο ποσό από τα υπόλοιπα μέλη?

Σε αυτούς μου τους συλλογισμούς λέω “τέλος πάντων”. Και νομίζω έτσι λένε και οι περισσότεροι. Προσπαθούν, τις μέρες που περισσεύουν στο τέλος των χρημάτων, να τα βολέψουν όπως-όπως. Άντε κανένας να μην πληρώνει τα διόδια, μέχρι να βγει ο μπαμπούλας και να ψηφίσει νόμο που λέει «αν δεν πληρώσεις, θα μπεις φυλακή»! Γιατί λέει δεν βοηθάς να σωθεί η Ελλάδα! Πως ρε φίλε να βοηθήσω, αφού δεν έχω να πληρώσω! Και που έχω ακόμα ένα πιάτο φαί, τα είπαμε πιο πάνω, οφείλεται στις πιστωτικές. Αλλά… τέλος πάντων!

Σε αυτό το «τέλος πάντων» «πατάει» ο κύριος Παπανδρέου και μας «πατάει»!

Απλοϊκά όλα αυτά θα μου πείτε και θα συμφωνήσω. Άλλωστε η ζωή είναι απλή, εμείς την κάνουνε σύνθετη…


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου